Onze missie
De missie van Proludic sluit volledig aan op onze waarden: de bouw van speeltuinen en sportterreinen die bijdragen tot de ontwikkeling en het welzijn van de gebruikers.
- Wij ontwerpen, maken en installeren unieke, kwaliteitsvolle en veilige producten en ruimtes. Ze zijn universeel, vernieuwend en inclusief en beantwoorden aan de uiteenlopende behoeften van kinderen, adolescenten en volwassenen.
- Wij vormen vrijetijds- en leefruimtes om tot plaatsen waar het fijn samenleven is.
- Wij volgen de markt en sectoren nauwgezet op om te kunnen blijven vernieuwen en ecologisch te werk te gaan.
- Om onze klanten tijdens de hele levenscyclus van onze producten een hoogwaardige service te kunnen blijven bieden, heeft ons internationale bedrijf ook lokale vestigingen.
Onze waarden
1 – Ervaring
- Ontwerpen van duurzame speel- en sporttoestellen die klimaat bestendig zijn
- Een ontwerpvoorstel voor universeel gebruik
- Alle specialisaties integreren, van ontwerp tot fabricage, van inrichting tot onderhoud en service.
- Controle houden over alle productiestadia
- Het terrein integreren in een globaal inrichtingsproces
2 – Innovatie
- Trends volgen, en rekening houden met de behoeften van klanten en gebruikers om de creatie te verrijken.
- Ernaar streven de producten te innoveren en verbeteren
- De platgetreden paden durven verlaten
- Symbolische speeltuinen bouwen, op maat
3 – Verbintenissen
Ten aanzien van kinderen
- De veiligheid van kinderen verzekeren
- Alle kinderen samen laten spelen, inclusie
- Humanitaire programma’s voor kinderen steunen
Ten aanzien van het milieu
- Het milieu beschermen, werken aan duurzame ontwikkeling
Ten aanzien van onze klanten
- Een sterke handelsethiek waarborgen
- Handelen met het oog op de tevredenheid van klanten en gebruikers
Ten aanzien van onze werknemers
- Het menselijk kapitaal centraal plaatsen in de organisatie
4 – Nabijheid
- Het educatief amusement van kinderen delen, inzicht verwerven in de noden en wensen van gebruikers
- Klanten begeleiden van a tot z
- Deel uitmaken van duurzame relaties: met klanten, dienstverleners, het distributienetwerk, leveranciers, werknemers enz.
- Actief luisteren naar klanten om beter aan hun verwachtingen te voldoen
- Klanten ondersteunen bij het onderhoud van hun speeltuinen, door een reactieve dienst na verkoop aan te bieden